Często zadawane pytania

Jak mogę zamówić?

Zamówienie w ART FLAME jest bardzo proste.
Po umieszczeniu wybranych pozycji w koszyku naciśnij przycisk »Zakończ zamówienie«. Utwórz konto klienta. Jeśli masz już konto klienta, możesz łatwo zarejestrować się za pomocą swoich danych użytkownika (adres e-mail i hasło). Następnie należy przejść przez trzy etapy procesu składania zamówienia (Adres - Sposób płatności - Potwierdzenie), po czym można sfinalizować zamówienie.

Czy mogę zamówić również telefonicznie?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem telefonu +48536009347.

Czy aby móc kupować na stronie, muszę założyć konto?

Tak. Aby złożyć zamówienie ze strony ART FLAME, musisz posiadać konto klienta. Rejestracja jest bardzo prosta. Wszystko, co musisz zrobić, to podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i hasło.

Czy mogę anulować zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze wysłane?

Anulowanie jest możliwe w ART FLAME, o ile Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami telefonicznie, aby Twoja prośba o anulowanie mogła zostać zweryfikowana bezpośrednio. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w dowolnym momencie pod numerem +48536009347.

Co mam zrobić, jeśli żądanego artykułu nie ma już w magazynie?

Bez problemu. Nadal istnieją duże szanse na zamówienie pożądanego produktu. Możesz złożyć zamówienie w przedsprzedaży, a gdy produkt będzie dostępny, skontaktujemy się z Tobą.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Do wyboru masz następujące formy płatności: Płatność gotówką, Polecenie zapłaty, PayU.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Niestety, ta opcja nie jest obecnie dostępna.

Jakie są koszty wysyłki?

ART FLAME przejmuje koszty wysyłki i zwrotu produktów.

Jaki jest termin dostawy?

Artykuły dostępne od ręki są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2-4 dni roboczych.

Za pośrednictwem jakich firm wysyłkowych moja paczka jest wysyłana?

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem partnerskiej firmy kurierskiej TOYA Curier, Fan Curier, Gebruder Weiss, TCE Logistic.

Nie otrzymałem przesyłki. Jak mam postępować?

Czy sprawdziłeś już status dostawy za pomocą numeru listu przewozowego przesłanego przez nas na adres e-mail? Informacje, które widzisz pokazują aktualny status zamówienia. Dodatkowe informacje o paczce można uzyskać w dziale obsługi klienta lub bezpośrednio u kuriera.

Co mam zrobić, jeśli mój przedmiot został uszkodzony podczas transportu?

Jeśli jeden z dostarczonych przedmiotów jest uszkodzony, ma wady lub jakikolwiek problem, możesz go oczywiście bezpłatnie zwrócić. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów znajdziesz w dziale „Polityka zwrotów”.

Czy muszę zapłacić za zwrot?

Koszty wysyłki zwracanych produktów pokrywa ART FLAME.


Jak odzyskać pieniądze?

Zwroty zawsze odbywają się za pośrednictwem metody płatności PayU. Jak tylko otrzymamy zwrócony produkt, przelejemy pieniądze na Twoje konto. Transakcja bankowa może jednak zająć kilka dni. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy.

Jak długo zwykle trwa zwrot pieniędzy?

Jak tylko otrzymamy i zweryfikujemy zwrot, zafakturowana kwota zostanie zwrócona w ciągu 14 dni.

Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej, potwierdzasz, że przeczytałeś/aś i zrozumiałeś/aś politykę prywatności.

Więcej informacji